tirsdag den 23. maj 2017

Havearbejde..og fugle studier...

så er det jo nu vi knokler i haven, sætter idag forkultiverede Bønner ud og luger.
- og med hjælp fra svogeren Peter, fik jeg da osse klippet en hel del hæk/træer ned
som var vokset helt ind over havegangen og HELT op i himlen
ja der er jo altid nok at lave når man har en have

jeg har rigtig mange fugle i min have lige nu og det gik der osse tid med at kikke på..der er unger i fuglekasse, solsorte, gråspurve og musvitter flokkes om en KÆMPE stor Mejsebold, jeg havde sat op til stor glæde for dem.


kartoflerne lues og gråspurvene jord/sand bader i mine bede
-DET LYKKES AT få snuppet nogle vildt flotte nærbilleder af nogle gråspurve på Mejsebolden..de sidder jo aldrig stille og er svære at få gode billeder af..


læs om Musvitten her
mine fuglebøger:

1 kommentar:

  1. Sikke en dejlig post Dorte, du ser jo også dejlig ud :-) og dine fugle photos er da helt forrygende fine- var du selv på taget med svogeren, eller lånte han kameraet , hihihi . Så skønt at få en masse fra hånden i haven !!

    SvarSlet