onsdag den 17. maj 2017

havearbejde idag...

Først: æbletræerne og mit ene blommetræ blomstre lige nu - de er helt fantastisk smukke så jeg kunne ikke lade være med at tage billeder af dem...

I dag fik jeg lavet rigtigt meget i haven: jeg fik:
fjernet ukrudt i havegangen OG ved stikkelsbærbuskene OG længre oppe i haven

jeg fik osse lige givet mine plastik stole lidt sævevand...griner de er bare så grimme, men de behøver jo ikke at være beskidte vel... ;O)

og så fik jeg sat flere tomatplanter i drivhuset, Busktomatplanter 2 stk og 1 rød peberfrugt plante.

nederst her et panorama billed af en stor del af haven...


2 kæmpe store mejsekugler fik jeg osse hængt op som lidt godter til mine mejser der er i fuld gang i redekassen med at gøre klar til småbørn

1 kommentar:

  1. Hvor er du heldig Dorte, de er da bare søde, dine små fugle og din have er så fin allerede, med alt det grønne, og blomstrende træer- i har vel også haft fantastisk vejr, de sidste dage .... knus fra Bornholm

    SvarSlet