torsdag den 21. september 2017

efterårspynt i haven og Beton frøstande

Forleden besøgte jeg Leila Egebjerg´s blog og fik skøn inspiration til frøstande dybbet i beton.
Hun har en skøn blog og er meget kreativ
men som sagt det beton det måtte jeg naturligvis prøve
og efter en skøn tur idag ud i det blå og samle kogler, kastanier o.l. fik jeg handlet beton og så gik det ellers hjem til haven.
Her under resultatet. nu skal det så tørre godt og så hjem til privaten til dekoration (som i får at se senere)
Tak for inspirationen Leila Egebjerg

- overskuds beholdningen af bær og grene, mistelten og rønnebær m.m.
fik jeg lige pyntet lidt efterårs fint op i haven

3 kommentarer:

  1. Dorte , det må jeg helt sikkert også prøve, på den måde får man jo præserveret alle de dyppede ting , vildt - og det ser fantastisk ud,- også dine grene og bær, i vaserne :-) TAK, tak

    SvarSlet
  2. Tak det rører mit hjerte dybt, at du er så sød at reklamere for min blog. Tak. Du har vel nok været flittig. Hygge og knus herfra

    SvarSlet
  3. I love your creativity! Thanks for the ideas.

    SvarSlet