mandag den 15. maj 2017

solskin kom lidt sent...

'
-i dag var jeg i haven og fik sået lidt..solen kom først hen sidst på eftermiddagen, skyer og let vind men go dag.
gæster i haven var Lars

som kom forbi med skønne tomat planter, som jeg satte i mit drivhus.
- Tak for dem Lars.-
og Peter kom og hyggede sig og hjalp med ukrudt på "pladsen" nede for enden af haven.
-den plads orker jeg ikke altid, så det var en stor hjælp
- tak for det Peter

jeg fik sået Bønner, radisser og sat skalotte løg og jeg fik finpudset mere på "pladsen" inden jeg tog hjem.

Tulipanerne står flot og æbletræerne er i blomst.
mejserne bygger i min gamle fuglekasse ved drivhuset og der er tæt trafik af andre fugle i min have
solsorten fik sang iver da solstrålerne kom frem
alle fugle blev rigtigt kvidrende sidst på dagen...

her tilsidst et super flot billed taget af Peter - en æbleknop

2 kommentarer:

  1. Dorte, sikke en dejlig dag, du har haft, med gode venner, og have hygge/arbejde. Her blev det også først solskin sent på dagen, men vi fik da vores eftermiddags te i haven :-). xx

    SvarSlet