tirsdag den 19. april 2016

Så skal der lues og så´s

I dag stormede vild meget og der var tunge skyer overalt, men lidt oprydning i højbedene blev det da til

Rød Havemælde havde overlevet fra de forrige år, den er ret vild, når man først har sået den kommer den overalt...hmn.n..
Spinat blev sået i halvdelen af det ene bed.
det var nogle gamle frø så jeg såede 2 poser,HVIS det vil op kommer det jo nok op ???

mine naboer JØRGEN og JØRGEN så ikke ud til at bekymre sig om såning...Næ Næ...
de SLAPPEDE AF I STORMEN og nød en KOLD
JA,JA, hver sin interesse...en dobbelt kold

min flotte gule vandplante, (sorry kan ikke huske navnet på den) strålede flot omkap med sig selv, nu solen ikke var der,
- var den jo alene om det forehavende..

I mit fine drivhus blev der plantet et par tomatplanter mere, og jeg fik sået lidt potter til med Grønkål, den grønne og den violette og så lidt Palmekål

Mine rabarber vokser fint og en ser allerede ud til at ville sætte blomst og gå i stok !!!
næ næ næ det må den altså ikke ;=))
selv om det er flotte blomster rabarberne laver

her til sidst kan jeg fortælle at snart springer mine tulipaner ud ;O))
de skal bare liiiiiiiiiige have lidt mere sol

1 kommentar:

  1. Hvor har du været flittig. Jeg er vild med dine store rabarberplanter mine er bare meget mindre men måske skal der bare tid til førend de ligner dine. Det bliver skøn med noget mere varme så haven rigtig kan nydes. Hygge til dig.

    SvarSlet